torsdag 8 september 2011

Bloggeli blogg

Imorn ska jag ta en morgonpromenad med en nyfunnen vän, en tjej som har barn på samma avdelning som Agnes. Ska bli skoj o babbla lite strunt...
Funderar lite på hur jag ska göra med fröken fräken imorn... Host o snor... tror hon får va hemma imorn, hon skulle nog få va hos sin farfar på em... så jag o Johan kan jobba... Väldigt snällt av honom.
I annat fall får Johan vabba halvdag... känner att jag inte vill vabba efter 1 pass... Iofs, måste man så måste man...

Men som sagt, vet inte riktigt än hur jag ska göra imorn, beror på om hon är pigg eller inte... Hostar gör hon ju mest i liggläge... och det är genomskinligt snor... så vi får se imorn.. alternativt att hon får gå sina 3,5tim.. vi får se...

Jaja, kikar på Robinson nu...

Ska ev va me på loppis 1okt... får se om man får lite grejor sålt...

 Ne skiter i detta...

1 kommentar:

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!