tisdag 27 september 2011

Upp o ner, ner o upp

Jomenvisst så är det..
I söndags kom my darling hem, skönt! Vi sov som stockar med pappan i huset, vår beskyddare :)
Ne Agnes har sovit riktigt bra nu 2 nätter, och det är guld värt. Man är inte lika trött på morgonen längre...

Igår gick Agnes på dagis igår, första dagen på 2½v, var väldigt jobbigt att lämna henne, hon blev så ledsen när jag gick, den blicken var inte att leka med som jag fick av henne när jag lämnade rummet. Fy! Önskar jag vore rik o kunde jämt vara hemma med henne, iaf tills hon blir lite större...

Men det hade väl gått hyfsat bra iaf sa dom, och man får väl lita på det. Skulle vilja vara en liten fluga som kunde sitta på väggen och spana in och se hur det verkligen går.. älskade unge!

Idag har vi haft besök av Anna & Lukas på förmiddagen, promenad runt älven, lunch o lite lek...
Sen for dom hem för o hinna sova en sväng då dom skulle på babysim lite senare.
Nu sover Agnes, blir nog bara en sovning idag verkar det som... vaknade vid 7 och höll sig vaken ända till vi ätit klart vid 12.15.
Funderar på att sova en stund jag med...

Sen ska vi hem till Fia en snabbis innan vi ska hämta syrrorna i skolan.

ne Zzzznark på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!