torsdag 29 september 2011

Mer lekparkshäng...

Jag hämtade hem kidsen tidigare från fritids idag. Alicia fick ta med sig en kompis hem, så det har vart fullt ös hela em. Det blev en till vända till lekparken här i området, men först var vi ute i trädgårn och lekte.
Det var ju så himla fint väder idag, uppåt en 20 grader om inte mer var det, hur skönt som helst!

Här kommer lite mer bilder från eftermiddagen






Det var syster Joline som sysselsatte Agnes mest... Agnes älskar sina stora systrar! Blir perfekta barnvakter när dom blir större ;)
Dock kanske man ska vara vaksam när dom är i 20årsåldern, då är Agnes 14... Det där med att köpa ut...
Hej o hå, långt kvar dit och förhoppningvis har vi lyckats uppfostra dom väl :)

För några veckor sen kom jag med i en kampanj som Buzzador hade. Jag fick testa Vanish alla produkter.
En vit body som Agnes hade kladdat ner, trodde jag aldrig skulle bli vit igen, men efter en massa preparerande med Vanish, så jo... visst blev den vit!


Har klippt gräset nu på kvällen... det har inte blivit klippt på några veckor så det var ganska så HÖGT!
Fick höja gräsklipparen två snäpp! Och vi får nog lov att klippa imorn igen...
Nästa sommar är det en åkgräsklippare som ska införskaffas! Så less på vår gräsmatta....
Den dagen jag blir rik ska jag köpa en självgående klippare som får klippa hela dagarna långa!

Ne ligger redan till sängs... Kidsen med.. Johan drog ner o jobba igen......

jaja Go natt på er!





1 kommentar:

  1. Härligt att spendera mycket tid ute nu när solen och värmen äntligen kommit :)

    sov gott!!!

    SvaraRadera

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!