tisdag 27 september 2011

Hoppla pålle...

Jag har ju en tid funderat på att komma igång o träna igen, men har väl insett att det kommer aldrig hålla i längden då jag är en sån som tröttnar lätt....
Har ju Anna som ska försöka dra igång mig, emn allt ska ju stämma med tider, barn osv... Det är inte att bara längre, mycket som ska klaffa.

Så nu har jag kollat upp ang ridning igen, skulle ju va skoj att börja rida igen... lite mer seriöst... kanske man kan bli med häst i framtiden vem vet..
Kollade med en ridskola i närheten, och funderar på att åka dit och provrida en gång, får se om suget kan komma tillbaka. Det är ju ganska bra träning oxå för hela kroppen.


Det kostar ju en slant det med, men samtidigt så känns det ju roligare att lägga den slanten på något som man verkligen vill göra och kanske inte tappar intresset lika fort, ist för att betala samma pengar för att gå på ett gym...


ja vi får väl se..

1 kommentar:

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!