fredag 2 september 2011

Nu har det var mycket!

Jo men visst!
Den senaste tiden jag beställt massa kläder! Först blev det en omgång med lite till Agnes, sen blev det en stor omgång till min kära sambo, som nästan var klädlös... men nu e han så snygg i sina nya jeans, riktig nypstjärt fick han! Skulle haft en bild... Det kanske kommer sen :)

Och idag hämtade jag ut ett paket till stora brudarna med vinterkläder.
Ett skidset, en halsduk, ett par skidhandskar och ett par fodrade allväderbyxor var har dom fått!
För 800kr/unge, det är inte illa pinkat tyckte jag!
Beställde från Lager 157 och blev glatt överraskad. Nu vet jag ju inte hur slittåliga och bra dom är i vinter, men kvaliten kändes ok iaf. Blev riktig nöjd över allvädersbyxorna som var fodrade, kännde riktigt bra! För bara 150kr!



Skulle ha beställt lite mer därifrån... men man e ju inte rik direkt, så det som verkligen behövs prioriteras..

Vi får hoppas att magsjukan var på snabbvisit och att vi klarar oss. Stora tösen e pigg igen! Men tar inget för givet, det kan ju smitta ngn dag efteråt oxå...

Får se om vi alla är pigga imorn, då blir det lite trädgårdsarbete och kanske ett par vändor till fågelmyra med lite skräp, skulle rensat garaget oxå... börja iaf... och förrådet.. Gahhh! finns hur mkt som helst att göra!

Sitter och smågluttar lite på fotboll... 27 min och fortfarande 0-0.
Johan drog en snabbis till Bengan och låna en vinflaska för han var sugen...
Och jag e sugen på något salt...

Ne hade inte så mycket o berätta idag...

See ya!

1 kommentar:

  1. Hoppas tjejernas vinterkläder är tåliga nu då. Kanon pris i så fall. Skönt att de har lite vinterkläder nu då.
    Skoj att du är nöjd med Johans nya byxor;-)
    Kanske vi syns på fågelmyran, ska oxå dit och slänga skräp, påbörjade rensning av skrubben igår.
    Trodde inte ni hade massa skräp kvar, så mycket som du rensa till alla loppisar du var på där ett tag.

    SvaraRadera

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!