fredag 16 september 2011

What to do?

Ja... skuttan e fortfarande febrig... går lite upp o ner nu.. Hoppas det vänder snart.
Imorn är det fotbollscup, men är minstingen febrig så blir jag hemma med henne tyvärr...
Vill inte vara ute o flänga med henne en hel dag utomhus när hon legat i feber flera dagar, nu vill jag ha en frisk tös. Så vi kan komma igång med dagis igen och så jag kan jobba lite..

Lär väl stiga upp i tid imorn och göra matsäck åt co. Pastasallad blir det.
Får väl spara lite hemma åt mig själv om det nu blir så.

Sitter uppe o häckar, skönt med lite lugn o ro. Snart kommer nog min svåger o han brutta :)
Det blir nog ett glas vin och lite tjatter... Längesen jag träffa Therese nu, hon har ju vart borta hela sommarn..
Men nog kommer jag allt ihåg mitt presentkort jag har innestående, så snart kommer jag och invaderar The Big City!
Skulle vara rätt skönt att åka ner en helg, bara jag och Johan, UTAN barn och bara vara... glida runt på stan och ta det lugnt. Ägna oss åt varandra för en gång skull..
Ska ju även försöka ta oss ner mot GBG inom snar framtid och snusa bebis!

Tänkte nyss ta tag i tvätten som ska sorteras, men jag skiter i den rent ut sagt, orkar inte!
Det enda jag gör är o tvätta o städa känns det som.

Ne idag var det inge roligt o skriva... Får vänta ett par dagar så kanske det ploppr upp något bättre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!