tisdag 13 september 2011

Suck Stön Pust...

Verkade gå åt rätt håll igår för Lillsnorpan... Hyfsat pigg och hostade inte så mkt... Sen inatt vaknade jag vid 02 tiden av att hon andas så häftigt och snabbt... Känner på henne och hon är brännhet..
Alvedon och badda m kalla handdukar, efter en timme sjönk febern något och hon somnade om igen..

Imorse verkade febern borta... Vet inte var det för för tok inatt.
Tanken var ju idag att vi skulle ta en promenad förbi dagis och hälsa på en snabbis... Då hon vart hemma så länge... Får se hur em ser ut så kanske vi går dit en sväng iaf om inte febern kommer tillbaka..

Funderade på om hon skulle få gå imorn på em... men bara om hon är feberfri idag.
Hostan har lugnat ner sig, och snuvan likaså... är väl mesta dels för att det är tänder som ploppar upp...

Själv känner jag mig sådär mör... ni vet, man känner att det är på gång, men det bryter inte ut ordentligt utan det är ett tryck i bihålorna som gör att man känner sig febrig fastän man inte är det.

Donar lite här hemma, det jag orkar... flyttat lilla frysen in till "pannrummet", ska försöka få till någon sorts bra förvaring under trappen och i tjejernas gamla klädkammare. Dom har ju varsin byrå på rummen nu ist...
Vi har så extremt mycket vinterkläder och skor etc som skulle behövas hängas upp. Just nu är det nedpackat i tusentals IKEA kassar.... som ligger intryckta i förrådet..

Ne ska se om jag orkar fortsätta lite nu medan hon sover, eller om jag intar soffläge...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!