lördag 24 september 2011

Det här m bilder...

Jag tar ju mest bilder m mobilen... tråkigt, men man orkar ju inte springa runt m systemkameran överallt.
Agnes har återhämtat sig bra nu, så det blir några timmar på dagis på måndag. Har bytt pass m en kollega så det blir en mjukstart för henne... Agnes alltså :)

Idag har jag jobbat och Agnes har tillbringat hela dagen med sin snälla farfar! Tack för barnpassningen idag! Agnes gillar ju att vara med sin farmor o farfar och dom är guld värda!
Det blev visst ett par turer till lekparken och massa annat skoj idag, så Agnes var ganska trött nu på kvällen, trots att hon sovit middag 2ggr.

Här är hon o gungar med farfar

Sen fick jag en bild på eftermiddagen, en utslagen Agnes som somnade precis när hon lagt sig ner i sängen, det e tufft och leka m farfar en hel dag :)


Agnes har blivit mer o mer intresserad av sin tandborste oxå, vilket e bara bra då gaddarna börjar sakta men säkert ploppa fram, tre uppe och en nere är på gång.. Hon e så söt när hon sitter o leker med sin tandborste, och sträcker sig efter den när jag ställer tillbaka den i stället... Pluttan då!


Imorn kommer älsklingen och pappan hem igen, ska bli skönt att ha lite sällskap igen, kramas lite..
Nästa gång e det min tur att få åka iväg o roa mig tycker jag nog allt...
Men han e värd det här, han sliter och står i, och står ut med sin gnälliga sambo :)
Puss älskling, du är bäst! fast inte bättre än mig förstås... Love you!


Gammal bild på oss på väg ner till GBG...



1 kommentar:

  1. Hon hade nog det vädligt bra med farfar igår, skoj att få gunga och busa och bli lite borskämd av farfar, precis som det sa vara :)
    Selma och Alfred blev helt slut efter badet igår, somnade pladask efteråt i knät!!! Alfred som vanligtvis bara sover 40 min per dag nu för tiden och Selma som inte velat sova middag nu när hon varit ledig, så då blir man ju trött!

    Ulliz

    SvaraRadera

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!