onsdag 21 september 2011

Sömn är bästa medicinen..

Sent igår kväll hade Agnes hög feber igen... En ipren och sen sov hon vidare, dock har hon knölat och grinat/skrikit en hel del och man e lite mör idag... Men vi gick upp strax efter 7 imorse, hon kändes sval...
Vinka av pappan i huset som ska iväg och roa sig lite..
Vid 10tiden fick jag henne att somna om igen... så länge har hon inte vart vaken på länge.. måtte det vända nu..
Hon känns fortfarande inte varm och hon har snart sovit i 2½tim... Snart dags för lunch!

Hon blev lös i magen igår av antibiotikan, får se hur det blir idag.. Men det känns som om det har vänt.. Ska ringa sjukhuset snart och se om dom fått svar på hennes odling.

Har beslutat att va hemma till fredag med henne, så hon får en chans att hämta igen alla krafter. Förhoppningsvis kan det blir dagis på måndag...


Apropå något helt annat, jag vill ju komma igång med träningen igen... Men vette tusan när man ska ha tid... när jag jämt är ledig så har jag jämt Agnes hemma, och vet inte om hon är redo att lämnas på barnpassningen på gymmet... om man nu skulle börja igen..

Blev lite sugen då dom nyss annonserade...


Får fundera liiite till...
Nu vakna tösen, och man kanske ska hoppa ur morgonrocken såhär vid 12.30 :)
Ner o kika i frysen efter ngt att äta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!