torsdag 1 september 2011

Ganska nöjd...

Är jag iaf över dagen. Både jag själv och Agnes har tagit ett stort kliv idag. Agnes hade vart ganska nöjd när hon vaknat, men kinkig vid maten och ville inte äta...
Men dom hade sparat pannkakor åt henne, så det åt hon när jag kom.

Hon satt ganska nöjd i soffan med en fröken när jag kom, men dumma jag stod i hallen och pratade så det hörde hon och började ju grina... :)
Men sen åt hon upp sina pannkakor, och var glad, så då gick vi hem.
Vi testar samma tid imorn, 8.30-12, kanske 13 jag kan sträcka mig till, för och kse om dom ist kan få i henne maten...  Hon får väl sitta i sin matstol m matne på bordet, till slut kanske hon smakar..

Jag känner mig fortfarande inte het hundra på att dagis är rätt för henne... men man måste ju ge det lite tid..
Usch känner verkligen att hon är för liten, men vad ska jag göra... tänk om jag inte någon annan plats i vår...
Vad gör man då?

Det blev ju ganska tokigt att dom lät alla små börja på en o samma avdelning... det krävs väldigt mycket uppmärksamhet...
Förmiddagarna e ju värst...
Jag hoppas att kunna få henne att sova ordentligt innan jag ska lämna henne vid 10.30...
Urk klump i magen när jag tänker på det..

What to do...? Många av barnen slutar vid 14, så eftermiddagarna blir ju väldigt lugna iaf, hon kommer ju mest gå em...

Tänk om någon annan kunde bestämma åt mig... Johan e ju inte lika känslig som jag, så han tycker ju bara att hon kan gå..

Jaja, en dag i taget... Ska se om fröken behagar vakna, ska åka och hämta henne systrar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!