torsdag 1 september 2011

Skrämmande...

Ja det är riktigt skrämmande, vad som helst kan hända. Kikade nyss på Robinson, där en ung deltagare fick en stroke. Hemskt och skrämmande. Inget man kan förutspå heller eller förhindra...
Leva sunt, men det kan drabba en ändå. Riktigt läskigt, och jag blev en aning rädd själv.
Har ett par bekanta i min närhet som fått stroke, nyligen. 
Vet inte vad jag ska säga... man borde alltid leva som om dagen vore den sista... 


Unna sig saker, göra som man tycker och själv vill. Blev genast att tänka på Agnes... Vill jag verkligen ha henne på dagis. Blir så arg att ekonomin styr så förbannat mycket!
Vi trivs kanon här, men det skulle vara najs att bo billigare. Men nu är det som det är och vi flyttar nog inte i första taget.
Ska banne mig börja spela och köpa lotter oftare, kanske en vacker dag kommer turen till mig/oss.



Livet är för kort egentligen. usch måste ändra mitt levnadssätt, ta vara på det viktiga i livet!
Man slösar bort så mycket tid på struntsaker...


Blev helt ställd...
Får skriva vidare senare...

1 kommentar:

  1. Ja livet är bra skrämmande. Man kan inte förutspå någonting. Man vet inte vad som kommer hända. Ser man eller hör saker som detta på Robinsson får man verkligen en tankeställare. Och man blir rädd precis som du säger:-(

    SvaraRadera

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!