måndag 12 september 2011

Nu e det jul igen... Ju Ju Jul igen....

Jamen visst, tro på  F A N... Idag plockade jag upp dom första JÄVLA julsakerna på jobbet!
Några av de saker jag första satte upp i hyllorna var spelande tomtar på motorcyklar! Lät ILLA! fattar inte att folk köper sånt!


Plockade även upp en massa nya ljusstakar oxå, skulle vilja byta ut våra, men känns som så himla onödiga pengar! Men någon gång kanske...
Skulle vilja vara duktig och julpynta mycket mer än vad jag gjort de senaste åren... Främst för barnens skull... får se hur det blir i år... Usch, fick sån ångest när jag plockade m julsakerna på jobbet, det var ju nyss sommar!
Men enligt tidningen idag så skulle det svepa in någon tropisk orkan eller ngt, läste inte så noga... så hösten blir framskjuten... men vi får väl se...

Nu när jag börjat jobba igen så skulle jag gärna vilja komma igång o träna igen, men när? Jag går ju helt på pass, gymma e inte riktigt min grej...
Jag gillar ju Må bättre, men det är ju så väldans dyrt... Vi får se... känns ju sådär o lämna in Agnes på barnpassningen.... eller ja det skulle väl vara ifall hennes systrar oxå följde... då skulle det nog gå bra.
Som sagt, en ekonomiskt fråga, som alltid! Längtar tills nästa månad, få en första riktig lön!
Kanske man kan lägga undan en slant eller två..


Skulle va skönt o bli lite fit igen, magen påminner mig ständigt att det e dags och göra något snart...
Huvva....

Saknar min kropp jag hade innan Agnes... Höfterna var smalare.. kan ju inte ha några av mina byxor längre o har inte råd med nya heller... Låren e större och magen finns där....
Ok, jag vet, jag ÄR INTE tjock... men man ska trivas med sig själv...
Ibland tittar jag på bilder från mina fotosessioner jag gjorde hos Anders för några år sen... då var man fit!


Ingen mage som hängde över byxlinningen där inte... *drömmer*
Men jaja, det är väl straffet för man valde o skaffa barn :-D Man får väl passa på och skaffa en till då... eller ska man bli fit igen innan det kanske...

Gick upp 17kg med Agnes och det var väl i stort sett bara en mega mage jag hade :) Helt otroligt... Har dock minst 6kg kvar till Matchvikten, men inte orkat tag tag i det... Pendlar väldigt just nu... Skulle vilja ner på 60kg igen, det var lagom! Vill inte va för smal...
Tänk vad häftigt det var att va gravid egentligen! Trodde jag skulle få panik över magen... Men det va ganska mysigt stundvis... dock inte på slutet, då va det bara pest o pina..

V. 7 el 8

Megamage i v.38

Och tänk sen den 31juli 19.38 kom hon ut den lilla rackarn! Lovely!


Det känns som om det var igår... Vill gärna göra om det, kanske inte just nu... men inom en snar framtid... Hoppas min andra hälft känner detsamma oxå inom sin tid... 

Ne Sängen ropar!

Good Night!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!