tisdag 20 september 2011

SMS guld - När guld blir till pengar!

Japp den har jag nynnat på idag... Sms guld är On Tour och jag drog ner en snabbis där dom höll till, när jag ändå skulle iväg och posta paket. Rensade lite i smyckeslådan, sånt som bara ligger och inte används.
Glad att jag for iväg... För jag blev ett x antal tusingar rikare!
Tack för den!


Hur går det med tösabiten då... Jo hon vaknade med 40grader igen, och har haft hela natten, pust o stön.
Köpte Ipren igår istället, kan tydligen verka bättre på en del barn än Alvedon, så varför inte..
Och mkt riktigt, det kändes som om dom tog bättre iaf. För febern gick ner och har hållit sig borta i flera timmar... Men kände nyss att den e på väg tillbaka..
Fick i henne medicinen imorse oxå, fast det var lite kämpigt, lillstackarn. 10dgr, sen slipper hon förhoppningsvis må dåligt nå mer på ett bra tag.

Imorn kväll har jag lovat J Jr att följa med och spela fussball. Avslutning för säsongen, och föräldrarna ska spela mot kidsen. Ingen av de andra vuxna kan följa, så vad gör man inte för dom små liven... Eller små o små :) Bara och snöra på sig skorna och flåsa en timme... haha!

Har ju funderingar på att dra ihop ett korplag nästa sommar, det är ju så kul att spela! Får se om det blir av!


Jaha, vad ska man göra resten av dagen då. Tösen sover sött... Jag har städat o donat lite... Funderar på om jag ska orka lägga upp några fler auktioner på Tradera, se om man blir av med lite kläder...
Tänkte lite vinterjackor som inte används, och ngt klädpaket med byxor som jag inte kan ha längre... dumt att dom ligger och skräpar, och det verkar ju inte som om jag kommer iväg på någon loppis...

Tack o hej!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!