måndag 5 september 2011

Det går bättre nu..

Idag kändes det bättre på dagis... hon åt  bra vid lunchen och mellis...
Hämtade henne vid 15, gluttade in i fönstret, hon log och var nöjd och glad!
Så råkade hon få syn på mig.... gallskrik! Skyndade mig in och fick världens kram! Älskade unge!

Imorn ska hon gå 9-14, hoppas hoppas hon äter vid lunchen! För på onsdag e tanken att jag ska jobba...

Måste oxå bara tipsa om en sida som jag blev tipsad om på en väns blogg...



http://ljusarum.blogspot.com/


Så mycket fina saker!!! Som jag önskade att jag hade råd med!
Gå in o kika och bli inspirerade!




Idag medan Agnes var själv på dagis så hann jag med en del här hemma... Först rensade jag en hemsk rabatt, sen klippte jag gräset igen... växer ju som ogräs!
Imorn när hon är på dagis så tänkte jag försöka börja med garaget som är ett jävla bombnedslag!
Inte så himla mycket skräp... men så enormt stökigt och grejor överallt..


Hoppas kunna fixa till lite där... Så man förhoppningsvis kan komma in m bilen till vintern :)


På onsdag ska jag jobba, och på torsdag e jag ledig och har Agnes hemma... funderar på vad man ska hitta på då...
kanske åka och bada med henne, det gillar hon! Någon som kanske vill följa med? Aqua Nova eller Lugnet...


Ne nu en dusch, sen lite tv...







1 kommentar:

  1. Gud så skönt att de går bättre och bättre. Du ska se att de kommer bli super.
    Ja så skönt när man får massa gjort hemma, har oxå varit flitig och fått massa gjort som att röjt och kört vänder till fågelmyran. Finns hur mycket som helst kvar, bara början de här. Nu ska all skit bort:-)
    åh då måste jag gå in och kika på sidan!

    SvaraRadera

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!