fredag 30 september 2011

Helg!

Helgen är kommen, och jag är ledig... Har efter denna arbetsvecka känt mer o mer att jag vill ha ett dagtidsjobb... Men samtidigt vill jag ju inte låta Lillsnorpan gå för mycket på dagis.. Men dagtid 75% skulle va lagom. Lediga kvällar o helger... *drömmer*

Har en snusande fröken bredvid mig i sängen... ja jag ligger redan , e så förbannat jäkla trött idag.. Utmattad på fysiskt och psykiskt. Hon knölade i sin egen säng, så hon fick somna här så bär jag in henne sen..

Det har trillat in lite pengar på kontot och jag funderar på att åka till Lager 157 och kika om det finns något som jag kan unna mig.. Tanken var att jag och Anna skulle åka, men hon fick förhinder, så om någon känner sig manad?


Party?!

Imorn kväll är tanken att jag ska haka på en vän o hennes kompisar ut o skaka lite rumpa, just nu när jag e såhär trött, så e inte lusten stor, men jag hoppas den ändras tills imorn, för det skulle vara skoj att komma ut lite. Komma lite hemifrån.. Ta en o en annan drink kanske..

I skrivande stund kom jag just på att det är ju stor barnloppis i Vika imorn kl 10-14... Man kanske ska åka dit och fynda istället... Agnes kan ju sitta i bärselen... Funderar på vad jag är ute efter egentligen... Inget... faktiskt... men loppis är alltid skoj! Äh vi får se... just nu e jag så trött så lusten till det mesta är som bortblåst..
Men åka iväg en sväng ska jag o Agnes göra iaf, måste ut lite...

Vad ska ni göra i helgen?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!