onsdag 14 september 2011

Sjuklingen...

Jaha, då sitter man här på sin första vabb-dag. Apropå det måste komma ihåg och anmäla till fk.
Lillsnorpan hade 40graders feber imorse... fick alvedonm så sjönk den, men var upp igen på 40 och vände vid 11tiden. Alvedon och nu sover hon. Har fått i henne yougurt med blåbär och hallon i, det gillade hon. Ska se om hon vill ha lite mat sen. Hon dricker bra och kissar. Men är ganska rosslig fortfarande.
Jag är inte superorolig.. men ringde VC och väntar nu samtal från dom. Skulle va bra om dom kunde lyssna på henne iaf, om det kan vara något annat... Man vet aldrig.. Lunginflammation kanske, men då kanske hon borde vara sämre jag vet inte. Men man kan ju allatid kolla. Bättre en gång för mycket än inte alls...

Själv så e jag hostig och lite snuva... Men klarar mig... drygt bara med rethosta. Hade ju tänk jobba idag, men skruttan hade ju feber så fick bli hemma. Johan var ju hemma i måndags med henne. Vi får turas om helt enkelt...

Har fått ett uppdrag/jobb... ska bygga en hemsida åt en kille med eget företag... hej o hå, det var ett tag sen jag höll på... Får se om jag kommer ihåg..
Var liiite bråttom, tack för den Johan! Schysst!

Var med brudarna på ridskolan igår... efter en diskussion så vill dom inte rida mer... Jaja velmajor e vad dom e..

Ne ska väl passa på nu medan hon sover...

1 kommentar:

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!