söndag 18 september 2011

Något irriterad..

Fast jag kommer inte ihåg på vad... Hahaha!
Det var något som störde mig massor idag, som jag tänkte -Det ska jag blogga om! Men nu e det som bortblåst..
Men det finns något mer som stör mig...
Har ju haft en del auktioner ute på Tradera som gick ut i torsdags... Och jag skriver alltid mail till de som vunnit direkt efter auktionen med info och så. Men jag blir irriterad när man inte ens kan maila tillbaka och okeja...
Liksom bara visa att man fått mailet, vet att man vunnit och kommer att sätta in pengar.

Jag e själv väldigt noga med sånt om jag själv budar och vinner. Man vill ju inte ha några negativa omdömen.

Idag har Agnes haft nstan 40grader igen stackarn.. Nu vill jag ha en frisk tös! Så jag kan jobba igen... men om det fortfarande e feber tis ons... så ska jag flörta med mamma... det handlar ju bara om ca 4tim på em..
Imorn ska jag vabba, men hoppas kunna jobba ons, fre-sön.

Nu knölar hon igen... får se om alvedon behövs...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!