fredag 9 september 2011

Host host

Agnes har hostat sig igenom hela natten, så hon blir hemma m sin farfar idag, tack för det!
Nu ligger och hon snusar bredvid mig i sängen en stund innan det e dags för jobb.

Pratade med min kära vän igår som fick en liten tjej för ett par dagar sen. Vilket tumult, det hade slutat i kejsarsnitt efter18 intensiva timmar... Men det slutade lyckigt iaf med en frisk liten tös. Och Min vän mår oxå bra under omständigheterna. Och pappan, ja han svävar nog oxå på rosa moln!
Stort grattis igen till er!

Får lägga upp en bild sen på underverket, men ska fråga om lov först...

Idag blev det en vända runt älven, skönt! Både att få röra på sig och få babbla lite skit.
En nyfunnen vän! Så kul med nya vänner!

Får se vad som händer idag på jobbet då.. full fräs som vanligt, aldrig någon lugn och ro där inte.
Och imorn ska vi ut och käka på Broken Dreams allihopa på jobbet, det ska bli riktigt najs!
Och något gott o dricka till såklart!


Nu blire jobb fre-mån, sen e jag ledig tis, och då fundera jag på att åka ut i stugan och hälsa på, kanske tar en sväng till Ludvika oxå, vi får se...

Ne ska strax byta om... se om tösen vill vakna... blir en kort fmlur idag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!