fredag 20 april 2012

Arg som ett bi!

Hur i hela friden tänkte dom att man skulle klara av det där? Ska man har någon superhjärna kanske?

Jag har nyss gjort mitt slutprov i Affärskommunikation i engelska, och det kändes väl som om det gick åt helvete! Man hade inte en susning om vad provet skulle kunna innehålla såklart. Men att man sen får välja på två alternativ och sen ska skriva en text på 300-500ord om det man valde....
PÅ EN JÄVLA TIMME!
Först tog det säkert 10min att bara välja, sen ska man komma på vad man ska skriva om det oxå, och så långt!

Jag valde, jag skrev, inte så långt som det behövdes dock... Sen tog tiden slut! Jävla skit rent ut sagt!
Usch, blir så arg! Tycker det var en svår uppgift! Och är så irriterad över den och hoppas för allt i världen att jag inte får IG i kursen bara pga den..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!