onsdag 18 april 2012

Duktiga vi!

Har nyss vart ute en vända med Sofia, 6km blev det, av det kanske jag sprang 2,5km typ, ingen koll riktigt. Men man vet ju vilka sträckor man orkade springa.. (läs jogga ) Springa låter ju bättre :)
Det var Sofia som berätta att dom skulle va några tjejer som skulle köra blodomloppet och dom saknade en i sitt lag. Så What the hell! Vi kör! Måste bara kolla upp så jag inte jobbar sent den dagen och att Johan kan ta kidsen eller kidset...
Blodomloppet är 5km, så det ska väl va själva f-n om jag inte ska kunna få till kondis till slutet på maj att orka springa den biten.. jag satsar på det iaf!

Nu känner jag att så länge vädret tillåter så ska jag försöka ta en vända ute, inte lika lätt med undanflykter som det är med att åka ner på friskis..

ne nu sitter jag här och har nyss fått i mig en portion lasagna, och bara EN! Det var bra taktik att låta bli och äta innan man stack ut, man blev inte lika tung i gumpen då :)
Och inte lika hungrig efteråt heller. Nu ska jag bara försöka låta bli alla godsaker här hemma... Om man skulle rensa kyl o frys på allt sött så man inte kan ta ngt... eller så kan man ju köpa hem lite mer frukt o grönt och peta i sig om jag nu måste ha ngt i munnen :)

Ne en dusch på det här och ett avsnitt Alctraz!
Imorn är det företagsekonomi som gäller!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!