onsdag 11 april 2012

Jag vill ha...

* nya kläder
*nya skor
*nytt smink
*ett frisörbesök
*massage
*ett hembiträde som städar hela huset och allt som hör till
*större hus
*en bebis :)
*en till bil och en ny bil
*obegränsat med pengar
*en utlandssemester

Och mycket mycket mer! Tid och pengar är det ont om just nu, tråkigt! Längtar tills jag pluggat klart och förhoppningsvis har ett nytt jobb med bättre betalt!
Då ska vi börja ta tag i alla våra projekt som jag vill ha gjorda!

I helgen är det loppis, vädret ser inte så lovande ut, men jag hoppas att säljarna som anmält sig dyker upp ändå, finner en lösning i form av partytält eller liknande. Och såklart hoppas jag på massa besökare oxå!

Igår tog jag mitt förnuft tillfånga och rensade ur Agnes kläder IGEN! Har ju gett bort en hel kasse till en vän, men jag hade såna enorma mängder kläder kvar, så nu åkte en tredjedel till. Dom allra minsta kläderna hade jag inte hjärta att rensa bort.

Jag har rensat min och övriga familjens kläder oxå, så nu ska här säljas! (hoppas jag iaf)
Alla kronor är välkomna!

Nu ska jag sätta fart med pluggeriet!

Vill göra lite reklam för loppisen och för sambons butik, vi har även rensat där och jag kommer att sälja massa tvspels tillbehör till vrakpriser! Så passa på och fynda!

1 kommentar:

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!