onsdag 25 april 2012

En hel helg med egentid!

Det är precis vad jag ska ha! Eller egen och egen, jag har min vän Sofia med mig oxå, helt själv vill man ju inte va :)
Vi har diskuterat ett tag nu om vi ska boka en kryssning... skrev väl om det i ngt inlägg. Vi ville åka till Riga... men efter mycket om och men, och kostnaderna drog iväg så blev vi osäkra och det kändes inge skoj att åka på en grej om man sen inte kan unna sig ngt på plats.

Sagt o gjort vi tog oss en funderare... Jag sökte som en galning efter billigt boende i Stockholm, men utan bra resultat. Till slut kom jag på den smarta idén, varför inte kolla i Uppsala... Och se där, hittade ett bra pris!
För 2 nätter på hotell 1500kr för oss båda, helt ok! Och så tar vi bilen ner så det blir ingen kostnad vi måste ut med på en gång.
Så det har jag bokat idag, känns så bra och jag längtar massor!
En hel helg för bara mig och Sofia! Lovely! Inga barn, ingen karl, inga hushållssysslor, inga måsten, nu ska vi bara vara!

Lite mat, slappa, strosa på stan, en bio kanske, gå ut på kvällen, ja vi ska ha skoj! Vi har även funderat på att dra till Stockholm över dagen bara på lördagen, beror på vädret. Har hittat biljetter som kostar 39kr, så det är ju ingenting. Kanske vi vill strosa där eller göra något annat i huvudstaden, vi får se!

Och det bästa utav allt! ATT FÅ SOVA 2 HELA NÄTTER UTAN NÅGON SOM VÄCKER EN!!!!

Har precis lagt in räkningarna, mindre skoj... men det blir bättre...

Tvn hägrar!

1 kommentar:

  1. Va härligt att du och vännen kommer iväg över en helg. De är du värd med allt plugg :-) Njut :-) Förstår att du längtar enormt mycket tills dess.

    SvaraRadera

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!