söndag 15 april 2012

Det spökar!

Senaste nyheten som jag fått höra idag, det spökar i huset där jag är uppvuxen! Blir helt exalterad, så nyfiken, spännande! Kan berätta mer sen när jag fått veta mer. Åh skulle så gärna vilja åka dit och hälsa på. Känner ju dom som bor där nu.
Efter det dom beskrivit så har jag en händelse i min barndom som jag kanske kan koppla till det där, men har aldrig annars upplevt något, inte som jag kan minnas iaf!
Ska iaf bli grymt spännande att få veta mer....

Helgen är nu över och imorn är det åter till vardagen. Anordnade ju en loppis i lördags, och det blev bra väder som tur var, lite blåsigt, men det var sol och uppehåll!
Alla verkade nöjda över upplägget och det kändes superbra!
Fått flera mail och kommentarer av säljare som är nöjda och gärna vill va me fler gånger!
Dock börjar det ju rensas ur i alla mina förråd, jag har inte så mycket kvar att sälja..
Men det kommer väl såsmåningom bli mer när man köper nya saker och tröttnar på det gamla.

Här är en bild från helgens loppis!


Mycket folk på förmiddagen och lite lugnare på eftermiddagen, men så brukar det ju va!
Funderar på att ordna en till loppis fast nere i vårt centrum om inte allt för lång tid, men vi får se...

Imorn är det skola till 200% som gäller, har 2-3 prov framför  mig, sista veckan på 2 av kurserna nu, samt att den tredje ligger jag efter i så jag lär sätta fart, blir bättre nu när två kurser slutar...
Då intresset för de kurserna är vagt så är jag nöjd om jag får ett G, men jag har såklart ansträngt mig för ett högre betyg, men vågar inte hoppas.

Utmaningen går inte alls... inte träningen heller. tappat motivationen helt nästan... trök! Blir jämt så när man får ett uppehåll pga sjukdom eller annat..

Ne nu ska jag glutta tv, sen i säng!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!