fredag 6 april 2012

Hoppsan hejsan!

Har glömt bloggen lite... eller ja, det blev ju ett inlägg igår iaf :)

Glömde ju skriva tt vi fick två stycken 8åringar här hemma igår, stort grattis till tjejerna på deras födelsedag!
Inlines, skor, kläder, pengar, halsband, ja dom fick en del :) Inlinesen var en stor hit!

Igår blev det inte så mycket mer än lite kalasande på kvällen...

Idag har jag jobbat för första gången sen inventeringen i januari. Var inte så hemskt som jag trott... gick över förväntan, och var ganska skönt att vara lite hemifrån faktiskt.
Dock så havererade hela kassasystemet så vi körde på stenåldersättet, penna, papper och miniräknare, ja fast miniräknare och varken penna el papper fanns väl på den tiden, men ni fattar vad jag menar.
Hela dagen igår hade systemet oxå varit ur funktion, men vi fick igång det på eftermiddagen med lite support per telefon.

Nu på kvällen har barnens farmor o farfar vart här och grattat dom och fikat.
Så mycket mer har inte hänt idag eftersom jag jobbat.... Ska jobba resten av helgen oxå, men hoppas hinna träffa både syrran som e hemma från London och våra vänner från gbg som är uppe och firar påsk.

ne nu struntar jag i detta, lite surf, tv sen sängen!

Go kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!