måndag 16 april 2012

Vaknade till ett kaos!


Snön fullkomligt vräkte ner när jag gick upp imorse för att fixa vällingen till Agnes!
SUCK STÖN PUST!

Snacka om att bli deprimerad!

Och i trafiken hade det vart kaos, tur man inte bytt till sommardäck, hade iofs en tid bokat för det idag, då vi förvarar våra däck på ett annat ställe... men vi ringde och avbokade... :)

Idag på fm var jag hem till Maria och pluggade lite Fek. Nu sitter jag hemma igen och fortsätter...
Så jäkla seg idag!
Imorn blir en heldag med Fek hemma hos Maria igen, ska bli skönt och få lite hjälp och komma ikapp.

Nu ska jag läsa lite om bokslut..

Tjingeling!

2 kommentarer:

  1. Usch då :(
    Här har det varit strålande sol hela dagen så varit ute och gått en mil nu.

    Haha, japp jag har lammkött ;)

    kram

    SvaraRadera
  2. Var inge konstiga maträtter i denna utan helt normla med falukorv, köttfärs, lax mm :)
    Den heter Bra mat hemma, tror det är Coop som har den.

    SvaraRadera

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!