onsdag 11 april 2012

Verkligen avskyr...

När man tappar motivationen och koncentrationen när jag sitter och försöker plugga. Det är bland det värsta som kan hända. Antar att den försvann i samband med att jag försöker få till ett jä-a diagram i excel... Det vill inte som jag vill helt enkelt, och snart ger jag upp!

Engelskan har jag lagt åt sidan idag... försökte mig på lite fek istället, läste ett kapitel, men sen när jag ska göra övningarna så fattar jag ingenting. Det vill säga, inget av det jag har läst har fastnat!

Nu e frågan, ska man ta en lunchpaus redan nu och försöka sen igen. Måste få tankarna positiva igen...
Och vädret gör det ju inte så mycket bättre heller!

Nu skulle jag haft min lilla Agnes hemma och bara myst istället!

Ne lite energiintag sen på't igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!