onsdag 4 april 2012

Hon sover......

Peppar peppar ta i trä, är väl lika bra att jag börjar med innan jag säger något.
Lilla Fröken har nu sovit hela natten i SIN säng i SITT rum 3 nätter på rad! Okej hon kan gnälla eller grina till någon enstaka gång, men oftast inte så vi behöver gå in till henne.
Hur underbart är inte det? Man känner att man har mer energi när man vaknar på morgonen.
Man har fått sovit timmar i sträck!

Nog om det! Solen skiner och kan man bli annat än glad! Johan har åkt till jobbet och jag sitter i soffan, väntar på att hon ska vakna... Kanske man hinner ta en dusch innan om man har tur..
Ligger bra till i studierna igen, känns så himla skönt!
Har dock ett prov framför mig som jag tänkte göra imorn. Så får väl repetera lite idag...

Idag ska jag hämta hem henne tidigare är det tänkt. Vi ska iväg och träffa Sofia och barnen. Hoppas på lika fint väder då. Kanske vi kan gå till någon lekpark, ta med lite fika och bara njuta! Lovely!



Vad ska ni göra idag?


2 kommentarer:

  1. Fusk :)
    Vill oxå sova en massa timmar i streck men det kommer väl snart hoppas jag

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bara pyttelite fuskigt då.. Hon gnäller ju till ibland fortfarande och som sån hönsmamma man är så vaknar man ju för minsta lilla... Men just att inte behöva gå upp mitt i natten groggy och trösta är ju guld värt, jag hoppas det håller i sig.

      Det går ju i perioder, hoppas din tös får en sovaperiod snart så du får vila lite :)

      Radera

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!