torsdag 26 april 2012

Förkyld... och en glad överraskning

Jag har blivit mer förkyld, och slemhosta har jag fått istället för halsont.. Agnes e oxå förkyld och hostig. Så hon får va hemma resten av veckan med mig... Pratade med en annan mamma från Agnes avdelning igår.. Det gick tydligen magsjuka där igen nu, huvvaligen! Tur att jag höll henne hemma igår! Två ungar som hade spytt på dagis! Kan jag undvika, så gör jag det!
Och Så förkyld och gnällig som hon e nu så skulle hon inte orka gå på dagis iaf..

Idag fick jag en glad överraskning oxå! Ett mms ploppade upp i mobilen, en bild på ett UL, en kompis som ska ha barn! Så spännande! Önskar vi oxå kunde skaffa en till, jag vill så gärna ha två egna barn....

Ligger i sängen och surfar runt lite, Agnes sover middag.. Funderar på och stänga mina små ögon oxå... men samtidigt så njuter man av den lugna stunden..

Får se vad vi gör på em... var till lekparken en stund på fm...


1 kommentar:

  1. Ska ni försöka skaffa en till eller tycker han att det räcker med 3 st?

    SvaraRadera

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!