tisdag 10 april 2012

Business English Course

Japp, det är vad jag sitter med just nu. Inte direkt roligt alls tyvärr, trodde annorlunda om kursen. Men kan ändå förstå att det blir såhär då den är på distans. Skulle ju vara lite annat om man satt i ett klassrum och kunde öva sin engelska med sina klasskamrater.

Apropå det! Nu slog det mig att jag måste kolla upp när man kan börja söka höstterminens kurser! Påminn mig!

Ne nu ska jag sätta igång och läsa, sen har jag en uppsats att skriva, 500 ord och såklart på engelska, hejjuda mig!

2 kommentarer:

  1. Vad duktig du är som kan plugga distans! Jag skulle ha väldigt svårt att koncentrera mig och ha självdisciplin! Hemma hittar man så mycket annat att göra istället för alla måsten! /jea

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är inte alltid så lätt kan jag meddela... speciellt inte när man sitter framför datorn som nu :) Så himla lätt att trilla dit och kika på FB eller bloggen eller något annat...

      Radera

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!