måndag 2 april 2012

Dra på trissor!

Vad f-n ska Hanna Widerstedt hit till stan och göra? Och festa på Flamingo en torsdag? Har dom ens öppet då?
Skulle väl inte förvåna mig om dom betalar henne för att komma dit... Lär ju dra massa ungdomar iaf, bråk kommer det bli.... gissar jag...

Ja ni... jag hinner med och läsa bloggar och blogga emellan skolböckerna... lär ju vila huvudet på lite annat emellanåt.
Just nu läser jag om bokföring. Och det går bra! Känns som en vettig sak att lära sig när det finns eget företag i familjen.

Imorse lämnade jag lilltösen på dagis efter att hon vart hemma i 12dgr, först fick hon lite ledigt bara när vi tog en tripp till uppsala, sen fick hon ögoninflammation och fick va hemma en hel vecka, trök!
Gick jättebra o lämna henne imorse, det trodde jag inte...
Hon gick in i lekrummet, satte sig på en bobbycar och vinkade glatt hej då till mig, sötan då!
Kändes bra att hon inte blev ledsen.
Då kan man koppla av mer här hemma..

Just nu sitter jag och inväntar att potatisen ska koka klart, sen ska jag värma resterna av laxen vi åt i lördags, så gott!




Ne mat, sen ropar böckerna på mig igen!


1 kommentar:

  1. Gu va gott med lax å potatis! Jag har tajmat in så jag ska ha min matvecka när loppisen är så jag kan ta med något gott/nyttigt fika, sedan ska vi på brokendreams med jobbet den veckan också.. Det verkar som ni är duktiga på att laga mat hemma! Det ska jag också bli sen! /JEA

    SvaraRadera

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!