onsdag 4 april 2012

Härlig eftermiddag!

Hämtade skruttan tidigare från dagis, sen åkte vi hem till Sofia och hennes barn, gick till lekparken där dom bor.
Vi blev bjudna på både mellis och fika vid lekparken och sen lekte barnen en stund, härligt väder, lite kalla vindar ibland bara.
Sen gick vi hem till dom igen och där blev vi bjudna på kvällmat oxå, lyx! Tack så mycket Sofia för idag, det var supertrevligt!

Jag har precis lagt fröken som var rätt så trött, hon somnade bums! Skönt! Nu hoppas jag på en lugn natt oxå.
Älskar min lilla skruttunge, hon e så härlig och go, men med en egen vilja såklart :)

Har bänkat mig i soffan nu, ska gotta mig tror jag bestämt... Får se om jag hinner med imorn, funderar på att dra iväg på ett träningspass på lunchen..
Sen pratade jag och Sofia om vi skulle försöka dra ihop några tjejer och åka iväg på kryssning i maj, skulle va riktigt kul! Vi både har vänner som nyss vart iväg och det verkade superskoj!
Skulle verkligen behöva komma bort lite själv från vardagen.. om så bara för ett dygn.

ne något gott var det!

God kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!