fredag 20 april 2012

Puh!

Idag har jag vart duktig hela dagen!
Började morgonen med det där jäkla provet jag skrev om tidigare, sen har jag hunnit städa hela huset, dammsugit, plockat ihop, dammtorkat, sorterat tvätt m.m.
Sen for jag iväg och inhandlade lite sånt som behövdes, toapapper, rengöring etc..
Iväg och hämta lillskruttan, sen åkte vi till vår butik där jag fick "jobba" lite i en o en halv timme då killen som var där skulle iväg på ett annat ärende. Så medan jag underhöll Agnes med riskakor och film på datorn hann jag städa hela butiken och kontoret oxå.

Sen kom Johan, då åkte vi och åt på Burger King, inte min favvo, men Johan fick välja idag... och sen åkte vi och storhandlade mat så nu är kyl o frys fulla igen, nästan iaf, får väl plats mer mat, men lär vänta tills "löningen" kommer, då ska jag ev fylla på lite till.
Mina storhandlingar brukar nästan räcka iaf 3v... sen har man ju alltid lite kvar sen förut, så oftast brukar jag bara storhandla en gång i månaden, sen såklart blir det att komplettera m mjölk o bröd o sånt..

Så efter en sån här bra dag att man fått massa gjort så e jag värd en sån här!

Fast det blir nog bara en, ska upp o jobba imorn!
Nu ska jag slappa resten av kvällen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!