onsdag 4 april 2012

Jag utmanar Dig!

Jag vill ju mer än gärna få tillbaka min mage jag hade innan graviditeten... Inte lätt jag vet.... Det behöver inte ta så lång tid egentligen, ägna 20min om dagen för magträning!
20min det har man tid med så är det bara!

Fast vi kanske ska låta påskhelgen gå först innan vi kör igång *smile*

Googlat och hittat lite olika övningar...
En av de bättre magövningarna är PLANKAN!

Hittade den här bilden på en blogg, var bara tvungen o sno den, så söt!

Hittade en sida med massa olika övningar som kan va bra att ha som tips... men plankan räcker väl gott o väl den oxå.


Okej! Så nu utmanar jag dig!
På måndag kör vi! Varje dag i 4veckor. Börja med att mäta ditt midjemått på måndag...
Sen kör vi!

Antar Du utmaningen??? 20min om dagen i 4 veckor!

Kasta in en kommentar om du är på!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!