måndag 9 april 2012

Utmaningen!

Ja idag gick startskottet, dock med en sämre start för min del. Ingen motion, men ätit hyfsat iaf.
Har inte mätt eller vägt mig, ska göra det imorn, samt ta en bild på det "lilla extra" jag vill bli av med..
Roligt med före och efter bilder.

Nu sitter jag och inväntar nya serien Alcatraz, skaparna av Lost som gjort den, så jag borde ju även gilla denna.

Imorn tar vi nya tag med studierna... Sitter o funderar och planerar över höstens praktik oxå... har ett önskemål om plats... ingen panik att söka ännu, men snart så..

Ne ska gå upp o bädda ner mig i sängen och glo på tv...

Go kväll!

1 kommentar:

  1. Lycka till med dieten :)
    Jag ska försöka jag med men med det socker behovet man har så kommer det nog inte gå lätt.

    Och ja serien Alcatraz är bra, väntar på andra säsongen redan :)

    SvaraRadera

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!