onsdag 18 april 2012

Puh, nu e det över!

Har precis setat och gjort min examinationsuppgift i 3,5tim, helt slut i huvudet...
Hade 4 tim på mig så det kändes bra tidmässigt, men lite stressigt var det nog allt, svårt att komma igång i början, men sen flöt det på iaf.
Nu är det bara hoppas att man har någorlunda många rätt så man blir godkänd :)


Angåend inlägget igår, så känns det bättre idag iaf, vet inte vad jag fick för psykbryt på kvällen, men jobbigt var det! Tack bästa kompis för dina ord! Du vet vem du är!

Nu ska jag försöka få i mig lite lunch och sen hämta hem min lilla hjärta! Så fint väder så vi lär ju hitta på något! Känner att efter detta prov så e jag värd att inte plugga nå mer för dagen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!