fredag 13 april 2012

Det handlar om prioritering

Och idag har det prioreterats LOPPIS för hela slanten. Har vart och lånat bord, partytält, fixat skyltar, packat släpet, och massa mer. Idag blev det inge plugg gjort alls kan jag lova! Så nästa vecka är det mer prio på det!
Nästa vecka avslutar jag två av de 3 kurserna jag håller på med just nu. Sen läser jag bara en kurs de sista fem veckorna innan det är dags att jobba 4 v innan semestern drar igång!

Så man kan säga att min tillvaro är rätt så planerad fram tills jag ska ha semester v26 och framåt. Längtar!
De första veckorna är jag själv m Agnes, funderar på om vi ska göra någon utflykt, bara hon och jag. Även om hon sover kasst när vi är borta, så kan det va skönt att inte bara va hemma. Får då kommer alla måsten över en... som tvätta städa etc..
Skulle ju va lovely om vi kunde åka till syrran i London och hälsa på, men inte så sannolikt att vi kommer iväg kanske då ekonomin inte tillåter...
För lite fickpengar vill man ju ha oxå så man kan shoppa! Kankse ska köpa mig en trisslott imorn så får vi se :)

Ne nu ska jag glo på tv och sortera 4 IKEAKASSAR med ren tvätt som stått i ett ex antal dagar.... Så är det jämt i detta hushåll. Jag har inga problem att kasta i en maskin och hänga upp, men sortera och lägga in i garderoberna suger!

Go kväll på er, imorn blir en lång dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!