onsdag 4 april 2012

Prov!

Sådär, gjorde provet i programhantering idag istället för imorn. Skönt att ha det avklarat, och samtidigt få bekräftat att man förstår ju faktiskt en del :)

Så här "rolig" ser boken ut som vi läser i....


Vissa saker kommer jag nog ha nytta av i framtiden, såsom excel och powerpoint. Det var bra att lära sig.
Det vi läste först va Word, och det finns ju miljaaaarder funktioner som är lite smått onödiga i min mening, men men, vem vet kanske jag använder det någon dag.

Jag känner att jag ligger bra till, och klar för dagen... har lite engelska och lite bokföring att plugga imorn, men annars är det lugna bullar.

Ångrar lite smått att jag satt upp mig på jobb hela påskhelgen, eller ja fre-sön... Då jag i efterhand fick veta att min syster från London kommer hem över påsken, samt att våra vänner från GBG kommer upp och hälsar på! Fy fan rent ut sagt att jag då jobbar tre av dom dagarna.
Jag slutar på sena eftermiddagen, så då får jag väl försöka ta mig ut till stugan, samt hinna träffa bästa vännerna!

Nu ska jag kasta i mig lite mat... eller ja... Sen ta en rask promenad in till stan och hämta bilen..

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!