tisdag 17 april 2012

Hur ska det gå?

Idag har jag vart hos Maria och vi har läst lite Fek ihop, vilket är bra när det är såntsom man inte fattar speciellt bra, så man kan utbyta lite tankar och ideér. Lär nog repetera vissa kapitel igen sen nästa vecka..
Det här med bokslut var ju inte det enklaste att få till.
Kredit hit o debit dit, vilket konto, omföring, och gu vet allt!

Imorn bävar jag för mitt examinationsprov i engelskan, 4 tim skriftligt, kan ju bli en pärs! och på fredag slutprov i engelskan. Men sen är det över! Nästan iaf, bara betygsamtalen kvar...
Så från o med nästa vecka läser jag bara Fek, superskönt! kan man koncentrera sig på det som intresserar mig mest.
Är såhär i efterhand väldigt missnöjd med upplägget av mina kurser. Hade hellre om det gått lagt kurserna en och en på heltid i den mån det gick. Så man kan lära sig så mkt som möjligt i kurserna.

Men jaja, det tar vi igen till hösten, då ska jag minsann lägga upp dom själv som jag vill.
Är liiite sugen på att söka ngn sommarkurs ändå, men såklart jobba ändå.. Skulle velat gått ngn mer kurs i bokföring och lärt mig det ännu bättre..

Sitter nu och inväntar att klockan ska ticka på lite grann, ska hämta lillsnorpan men dom äter mellis precis nu, så jag vill inte komma o störa mitt i det. Avvaktar en stund till..
Sen funderar jag på vad vi ska hitta på hon och jag.. Då Johan ligger hemma däckad i soffan...

Vädret e ju inte alltför roligt, men vart ska vi åka?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!