tisdag 24 april 2012

Det blir en lång dag...




Sitter i butiken och gör i stort sett ingenting... Ska va här till 17... Trök, men men vad gör man inte för o va snäll.
Halsen kliar, bihålorna gör sig påminda... Fler i familjen börjar oxå bli lite småkrassliga... vi biter ihop, jobb, skola och dagis. Håller tummarna att vi blir bättre!

Riga, lånad bild från Tallink


Sitter och kikar på kryssningar, Jag och Sofia funderar på att dra iväg en helg helt själva, utan barn o karlar, så najs!
Ingen annan som gjort sig hörd och vill följa... Så vi får göra det till en Girly weekend jag o Sofia, det blir kanonkul !!
Nu ska man bara fixa lite pengar så man kan shoppa o unna sig lite medan man e borta. fast jag unnar mig hellre typ massage än o köpa grejor... får se vad vi hittar på...
Ska kolla läget närmare ikväll så allt klaffar m barn osv..

Har joggat 2dgr på rad, kände igår att det var för mkt... så idag blir det vila..

Nu ska jag softa vidare i butiken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!