fredag 10 augusti 2012

Att skriva en omvärldsanalys..

Är något bland det svåraste jag gjort hittills i mina studier. Jag har fastnat! När man inte förstått helt hundra är det lätt att ramla iväg på fel spår, och man bara skriver för skrivandets skull. Känner att jag måste ta ett avbrott. börja om på nytt, med nytt fräscht tänkande.
Speciellt då vi har ett minimum och ett maximum på hur mycket vi får skriva.

Jag har en del att göra, vet inte hur jag ska hinna allt, men får nog lov att sitta en stund ikväll också när Lill snorpan har lagt sig... Nu vill jag bara hämta henne, min lilla mystjej. Hon var så ledsen när jag lämnade henne, det gör ont...

Lägga böckerna åt sidan och hämta hem min tjej nu istället, och försöka fortsätta senare.. Man blir lite slut i huvudet av allt tänkande :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!