måndag 27 augusti 2012

Here we go again!

Herregud säger jag, varför så trött????? Okej inatt har sömnen inte vart den bästa, en liten tjej som grinat om vartannat och hostat sig igenom natten... Inte konstigt att man e groggy!
Nu puttrar kaffekokaren, kände att jag måste få i mig någon energi av ngt slag! Får se om det funkar!

I helgen har jag gottat mig, eller ja, det var ju gott, men inte sådär gott som jag tyckte det var förut, och det var väl bra. Dock åt jag iaf så mycket att magen värkte på lördagskvällen... Får skylla mig själv.

Har nyss läst ett kapitel som handlar om marknadsföring till massmarknad och fåtalsmarknad. Intressant? delvis.. Har sista insändningsuppgiften framför mig och känner att det är mycket nu! Men bara 2 v kvar sen e denna kurs slut. 5v per kurs kör jag nu under hösten, det är ett tufft schema!

Ne nu ska jag drick kaffe och hoppas att ögonen inte hamnar i kors..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!