söndag 26 augusti 2012

Vart kommer tröttheten ifrån?

Jag har nästan konstant vart trött i över en vecka nu... Man kan ju undra varför... Jag vet väl innerst inne att jag inte ätit som jag borde... Men det kan ju inte bara vara därför . Man kan ju tro att e gravid :) eller inte!

Regnet vräker ner, och man blir så otroligt deprimerad då. Utbudet på aktiviteter vid regn är väldigt tamt... Och det där j-a gräset kan vi snart kalla vildäng!

Vad gör ni en sån här tråkig dag? Satt för en stund och funderade på Aqua Nova med Agnes , men det brukar va väldigt mycket folk där vid kasst väder, samma gäller leklandet..

Men om jag skulle fått tag i ett lämpligt skriv bord hade jag kunna göra iordning kontoret som även sk få plats med en lekdel för Agnes . Men det är ett ganska stort projekt .

På förmiddagen åkte vi till syrran och hälsa på, blev bjudna på nybakad blåbärspaj! Jag gillar ju inte blåbär så värst , men det var riktigt gott!

Ikväll vete tusan vad vi ska äta.. Ngt enkelt och snabbt iaf :) funderar på att åka och handla stora värmeljus eller blockljus, göra rent i kamin så vi kan ha mysljus där om kvällarna... Det har ju vänt fort nu och blir bara mörkare och mörkare...

Funderar även över möbleringen i vardagsrummet, om man ska ställa tillbaka soffan eller ej, vill helst inte, men tvn står Inge bra i hörnet när den är så stor... Det tål att funderas på!

Tjingalong!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!