måndag 27 augusti 2012

Paus i pluggandet

Och då föll jag in på Gekåsbloggen, och såg detta!


Har alltid varit barnsligt förtjust i nötcreme, även om jag då och då har förätit mig på den. Något om jag ännu inte testat, men vill är att göra en tårta med ett lager sån här creme i. Har inte prövat ännu då jag har några nötallergiker i närheten och vill inte utsätta dom för "fara".
Bilden är lånad från gekåsbloggen.


Jag skulle vilja åka till Gekås, men av allde gånger jag vart där, så blir det mycket impulshandel såklart oh ofta slutar det i besvikelse när man kommer hem och använder grejorna och kläderna. Oftast är det ju inte kläderna som håller måttet. Tappar form och går sönder efter några gånger, tråkigt!

Jag vill inte svartmåla gekås, dom har mycket bra och mycket fina grejor oxå, synd bara att man själv har råkat ut för vissa felköp...

Nu såg jag att dom börjat få in vinterkläder... men frågan e hur bra dom e..


Dom ser ju schyssta ut!
Även denna bild lånad från deras blogg...


1 kommentar:

  1. Åhh den där nötkrämen är så sjukt go :)
    Vi köpte den på Ica för ett tag sen och tog slut rätt fort

    SvaraRadera

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!