lördag 18 augusti 2012

Dåligt med fynd på loppisarna

Iaf för min del... Köpte ett tidningsställ... som dom försökt målat vitt, ganska skabbigt... men med lite upp putsning  och ny färg så kan det nog bli fint :)
Sen hittade jag inga lampskärmar, men en till hög lampfot :) Ska väl ha en i vardagsrummet, den andra lutar åt att den får stå uppe i hallen... Nu har jag 4 skärmar att leta efter... måste åka tillbaka till Logloppisen, där fanns det många skärmar om jag inte minns fel..

Har precis kommit hem, fått i oss lite mat (läs McDonalds) Och nu har Agnes somnat och jag hoppas hon sover i minst 1½tim... Mamman ska oxå passa på och slumra en stund...
En av de stora brudarna behaga vakna 05.15 och kunde inte somna om... så ja, man e lagom mosig i huvudet. Sen har jag bjudit in mig själv till en kollega ikväll,  på lite mat o vin, kan det bli bättre!? Sen hoppas jag det blir utgång !

Ne sov gott en stund då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!