torsdag 30 augusti 2012

Något bättre

Är mitt humör... Men långt ifrån på topp, får väl skylla på PMS eller ngt... Dagen har vart helt kass, hade gärna gömt mig under täcket hela dagen... Men det vardagliga måste ju rulla på.. Behöver semester igen! En vecka i solen, alldeles för mig själv... *drömmer*

Har precis lagt Agnes och hennes period verkar ha vänt nu, peppar peppar...

Regnet dånar ner nu ofattbart! Jäkla skitsommar det har varit alltså, inte undra på att man vart nere...

Regnet pepprar mina nytvättade fönster... Undrar om man kan reklamera :)

Ligger i sängen och inväntar Robinson ,eller funderar om jag ska kolla på lite vampire diaries.... Vart hittar man ork, energi , motivation, behöver ngt uppiggande !

Hoppas morgondagen blir bättre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!