tisdag 21 augusti 2012

Pissar ner från skyn...

Men fy tusan vilket jäkla skitväder rent ut sagt, man blir som alldeles deprimerad idag med, fast av en annan anledning..
Är hösten verkligen på gång nu? Visst det är fint med riktiga höstdagar och när träden ändrar färg... men inte redan!! Detta år har det väl knappast varit någon sommar, inte i Dalarna i alla fall!
Nu får vi se hur nästa år blir, om jag får någon semester över huvudtaget eller inte.. Mina förhoppningar är ju ett nytt arbete, jag håller tummarna stenhårt.
Blotta tanken på att gå tillbaka gör att jag får en klump i magen..

Jag vill om möjligt försöka låta barnen få så mycket ledigt som det bara går. För Agnes del så vill jag att hon slipper ihopslagningen med de andra förskolorna på sommaren. Hon är lite känslig... det märker man nu när det var inskolningar på hennes avdelning... jobbigt med så mycket nytt folk, både barn och vuxna.

Ne nu ska jag fortsätta med mina studier, måste få lite positiv energi.. Kanske slå på min powerwalklista så man blir på bra humör! Sen hoppas jag skrivlusten kommer tillbaka!


Något piggare än igår, men man ser ju ut som hej kom och hjälp mig utan smink, men skönt att vara helt naturell när man ändå bara är hemma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!