fredag 31 augusti 2012

Godmorgon!

Dagsformen, eller morgonformen är bättre än gårdagen, men man vet aldrig hur det slutar.. Familjen har flytt huset till skola, dagis och jobb. Sitter ensam, det är tyst och skönt, äter frukost, kaffekokarn puttrar och böckerna ligger framför mig på bordet. Köpte en annan kaffesort till mig så nu får vi se om det går lättare ner...

Jag hoppade träningen igår, gör så ont när jag har skor på mig och ännu värre med fotbollsskorna... och tur var väl det, vilket regnoväder det blev sen då!
Ikväll har laget match, tänkte åka dit och titta iaf! Vill ju visa mitt intresse!

Imorn är det cup och jag ska ta hand om kiosken, handlade det mesta igår så det e skönt att det är avklarat.
Tänkte passa på och förbereda lite ikväll under matchen om tillfälle ges.

Ikväll tror jag nog närmare bestämt att det blir köttfärssoppa, dem stora brudarna är väl inte alltför förtjusta i den, men dem har då ätit av den förut och då var det inga problem... Mycket påhitt nuförtiden vad dom tycker om och inte... Antar att man var väl så i den åldern... Har lite falukorv och makkisar som backup eftersom fredagsmysmaten åt vi visst upp igår efter önskemål. TACOS!

Ne nu ska jag  drömma mig in i böckernas värld! Och Songpopens ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!