fredag 17 augusti 2012

Powerwalk, you name it!

Har nyss kommit in från en rejäl PW! Så grymt nöjd och det var superskönt att va ute och gå!
9,1km på 1tim20min.
Hade jag kollat på runkeeper tidigare hade jag gått en sväng till så jag kom upp i milen, men det får bli nästa gång:) höll jämt tempo hela vägen, 6km/h gick jag i ...

Lite styrka på altanen efteråt...

Imorn tror jag nog att jag styr kosan mot Ludvika och två stora loppisar! Så jag tänkte nog åka tidigt :) som en vanlig vardag!

Nu sitter jag i soffan och glassar, funderar över morgondagen, funderar på utgång på kvällen, ska bara få med mig någon, har ju inte den största bekantskapskretsen ... Men någon kanske... Annars får jag dra med mig Johans bror som kommer upp , han bangar nog inte :)

Ne en dusch och sen sängen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!