tisdag 28 augusti 2012

Svårt att somna igår...

Låg bara och tänkte på det jag skrivit om tidigare, plus att jag som e så smart kollade på "Det Okända" innan läggdags :) Jag har många gånger drömt om att jag fått kontakt med andevärlden, helt sjukt!
Och jag bara väntar på att "få se något" då jag mer och mer tror på detta och har ett öppet sinne..
Men det visar sig väl.. Skulle väl ringt något av de medium jag fått som förslag, men känns så mycket pengar oxå, dom tar mellan 4-600kr för en sittning.. Fast min nyfikenhet tar nog över förnuftet snart.

Jag tror att det kan vara en släkting, antingen till mig eller Johan... 

Imorse innan jag vaknade av larmet på mobilen så drömde jag en hemsk dröm, fick sånt dåligt samvete när jag vaknade... Vi var ute och åkte hela familjen... var nere vid bilverkstan, stora tjejerna öppnade dörren i bak och ja... "kände på vattnet utanför" (konstigt) Iaf så börjar vi sen åka igen... och då tittar jag bak och Agnes stol är tom!!! Då har vi glömt henne på trottoaren bredvid vägen vid verkstan, PANIK!
Jag kastar mig ut ur bilen och springer rätt ut i gatan, hon sitter och grinar, reser sig upp och går mot mig med  armarna sträckta mot mig, åhhh älskade barn!
Usch, var tvungen att krama och pussa henne massor när jag vaknade. Hon sov bredvid mig...

Ne nu har jag precis fått i mig frukost och sitter och sippar i mig kaffe... det e inte gott, men det gör nytta :) Funderar på om jag ska köpa ngn annan smak/märke, det vi har hemma nu som Johan gillar heter Mollbergs blandning och är en mörkrost. Kanske jag tycker bättre om en vanlig rost...

Får se om jag kommer ihåg nästa gång jag åker till affärn..

PLUGGDAGS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!