onsdag 15 augusti 2012

Skaka rumpa!

Har precis kommit in efter en vända runt älven. Kondisen e ju knappast på topp om jag säger så, men 6km på 50min är väl ok ändå, gick mest fast i ett högt tempo.

Har äntligen skaffat riktiga spotify i telefonen, det var en fröjd för örat må jag säga! Poppat dansmusik och trallat mig runt älven :)
Fick prova 30dgr gratis sen kostar det väl en slant i månaden att ha spotify. Men det kan de va värt !

Efter min danspromenad fick jag ett jäkla sug att gå ut och skaka rumpa och dricka drinkar :)
Någon som ska ut i helgen?

Körde 20min styrka efteråt oxå, armhävningar, plankan, situps m. M

Känns så skönt när man vart duktig, varför gör man det inte oftare???

Som sagt, ska ngn ut i helgen ? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!